Clubkleding

De leden zijn verplicht clubkleding te dragen bij deelname aan door TV Zoetermeer ’77 georganiseerde fietsevenementen of bij het in verenigingsverband deelnemen aan door anderen georganiseerde evenementen.
De kledingleverancier is Yarn Cycling Wear.

Uitgangspunt voor de clubkleding is kwaliteit en gemak voor jou als lid. Daarom is ervoor gekozen om gebruik te maken van een webshop. Dit is eenvoudig, snel en betrouwbaar. Je kan alleen maar afhalen in het clubhuis, zo zijn er geen verzendkosten nodig.

Clubkleding bestellen
Je kunt hier de clubkleding bestellen. ~Klik hier om de website te openen~
Voor vragen mail naar pr@tvzoetermeer77.nl

Twee keer per jaar openen we de website om kleding te bestellen. Nu is deze tijdelijk open voor de levering in april. Het gratis shirt is alleen par e-mail te bestellen mail naar pr@tvzoetermeer77.nl
Leden van tvZoetermeer ’77 krijgen 10% korting op het gehele assortiment vraag om de kortingscode!! mail pr@tvzoetermeer77.nl

Helmplicht
TV Zoetermeer ’77 kent een helmplicht voor alle clubritten in groepsverband met uitzondering voor de recreatiegroepen F en G. Bij alle door de vereniging georganiseerde tochten is het dragen van een degelijke fietshelm verplicht.

In bepaalde omstandigheden kan de vereniging tijdelijk voorzien in het verhuren van helmen.

Meer informatie mail naar info@tvzoetermeer77.nl