Techniek & kledingTips & Truuks

SIGMA SPORT en CST Sandd Bafang Mountainbike Racing Team samen richting de Olympische Spelen van Tokyo 2020!

SIGMA SPORT wordt de officiële sponsor van het UCI Elite CST Sandd Bafang Mountainbike Racing Team richting de Olympische Spelen in Tokio 2020. De SIGMA GPS training computers, ontwikkeld en geproduceerd door SIGMA SPORT, zijn innovatieve, zeer betrouwbare en hoogwaardige Duitse GPS producten. Deze zullen de rijders helpen om alle specifieke prestaties (o.a. Rotor 2inPower vermogen) te meten en te registreren tijdens trainingen en wedstrijden. Dit alles om zich dagelijks verder te kunnen ontwikkelen en te verbeteren.

Bart Brentjens, Teamdirecteur CST Sandd Bafang Brentjens Mountainbike Racing Team:

De toewijding, passie en precisie van Sigma is erg ‘aanraakbaar’ en levert veel positieve energie op. We kijken er naar uit om de komende jaren samen te werken en te groeien. De SIGMA GPS trainingscomputers zijn nauwkeurig, sterk, betrouwbaar en gemakkelijk! De SIGMA computers zijn de ‘zwarte dozen’ van onze rijders!